Ever been under the spell of a "Folie d'amour"? Fede's puppy teen love for Cristina has lasted for the past nine years. Now he's 29 and this unreturned passion, which he cannot bring himself to give up, often results in ludicrous situations. In his blatant profession of love he's pushed himself into uncanny situations, supported by his bravado friends Carlo and Marty.