A romantic comedy where love and fate are intertwined until the final plot twist. Camilla tries to conquer Matthew, still in love with Joan, the girl who broke his heart. Around them, live unique and odd characters, part of a colorful and nostalgic world. A series of unexpected events lead to a bittersweet ending, where everyone grows and learns something of life.