George Lawrence, Peter, Louise, Virgil, Frank, what they have in common these thirty-eighties? Simple, 20 years ago they were schoolmates. But mostly they were friends, were a group. Then something happened and the group has broken up... A sentimental comedy and that shows a generation to deal with life after 20 years went by all parties, including dreams and disappointments.