Dik is a happy, honest and slightly overweight boy whose parents one day decide to move to Thin City to open a restaurant. But it seems that a waistlinealtering restaurant is the last thing Thin City wants. Dik is also having trouble blending in and is, for the first time, aware of his own body - especially after falling in love with Lieve. Will Dik win her heart? And will Thin City realise that calories are really not so important?