Karen (32) and Michel (36) move with their daughter to an exclusive residential area. She soon finds a new close circle of friends: the women of the Dinner Club, and their husbands. But when two of the Club members commit suicide under suspicious circumstances, Karen starts to have second thoughts about her new friends. She has to choose: will she reveal the truth and dish the dirt, or will she protect the interests of the Dinner Club?