Not to be beaten, she decides to go and look for her father, knowing that he will give her the cash she needs for a whole bunch. But the tiny island seems so huge, and Maria has a hard job finding him. She meets all kinds of people on the way who put her on different tracks, but in the end she gets more flowers than she bargained for.