The "Giaguaro" is an overgrown, lazy, good for nothing-young man, but full of good feelings. A bit Rudy Valentino, a bit Gabriele D’Annunzio, he usually picks up women and spends time at a rather sleazy bar in Piazza Vittorio. Coffee is bad, but there he can meet his friends, who consider him a real hero. His friends are from different ages; they are all a waste, good for nothing like him, but not bad people.
One day a new client asks for his help: he is desperate because he is impotent and cannot satisfy his wife. “Giaguaro” offers his help substituting him. However, when the time for action comes, he reveals him his secret, so that the man can manage without help.