Michela, an inexperienced journalist, is shy and introvert; she hides herself her strong willed and life loving nature. Angela, sunny, intense, almost like teenager, represents what Michela could be, but still is still afraid of.
Michela wants to investigate into this murder, as the only gesture she can make towards her "failed friend".