In Paris, a mysterious man who has abandoned his family and country encounters a young night-club waitress who is implicated, in spite of herself, in a murder. Can this so-called murder business survive this encounter, the intrusion of this stranger, and the nutty weaknesses of the other protagonists: musical glory, fetichism, fashion, a penchant for good food, and, above all, football?!