On a rainy night in Brussels, two women who have nothing in common meet. Jocelyne is a beautiful woman in her 40s, who has led a traditional life with husband and children, but now finds herself single and dreaming of adventure. Marthe, on the other hand, has never been capable of settling down and has always been surrounded with many men. One of them, Carl, has set up a plan to blackmail one of the top executives at the European Commission. Before they know it, the two women are caught up in the scheme!