Michela, an actress, and Corinna, a photographer, are two young women who share a flat. The arrival of an uncommon and disturbing character, Mark Walker, breaks the girls' ordinary lives' routine. Mark is an acclaimed art critic who's searching for a woman willing to perform an unusual part in a play for him.