Giorni is the scale that an AIDS association uses to measure time. The future is uncertain and is subject to minimal events like catching a cold or asymptomatic periods. When people with AIDS fall in love the rules no longer apply. This is the story of Claudio and Andrea and their love that infringes all precautions.