Antonio Sterni is 26. He lives in the south of Italy working for an old mobster, Don Eugenio, a close friend of Antonio's father who was killed. Eugenio asks Antonio to deliver a luxurious car to Stockholm a present to a Russian Mafia man with whom he is working.