Wolfgang and Helberg are brothers from the South Tyrol who go their separate ways with the advent of Nazi Fascism. Shortly after Helberg’s marriage to the beautiful Marthe, Wolfgang decides to join the German army because he believes in Adolf Hitler’s dream of conquering the world.