This movie tells the story of the journey through Austria, Germany and Denmark, undertaken by the writer Alberto and Alessandro, his young journalist companion,, in a powerful Maserati. Alessandro’s job is to conduct daily interviews with Alberto as the writer undertakes his journey to glory.