Year 2021: the world is in complete decadence. Poisonous smokes, oppressive atmosphere, bleakness, gases and fumes of any kind, in a dense and unhealthy mist, these are the most common elements. Big crowds, almost all of them with white hair, move fast, in an obsessive frenzy. They do not look at each other, they move among as many people who are lying on the ground, lobotomized and apparently dead, if not for some minor movements. Everywhere the continuos and tormenting order "Kissing is forbidden" can be heard. This prohibition is justified by the exasperating and annoying announcements "Danger of infection – Epidemic" that are continuously shown on television, sent on the air by radio, through adverts and dramatic appeals by the Ministry of Health. The very few transgressors are taken away by the Medical Police (MedPol), made up of strange armed people, half soldiers and half nurses. The transgressor is also immediately forced to wear a kind of leather and metal muzzle for an indefinite period.