What do a rich wife, a middle class housewife and a working class woman in common? Their respective husbands left them on New Year’s eve. And what do their husbands have in common? They all work in the same bank as director, cashier and armed guard. Their disappearance also coincides with the fact that a vast amount of money is also missing. And what of the three wives? For different reasons and with different agendas, each of them finds herself in Argentina on the trail of their erring spouses.