The "meaning of life" told by Eros Puglielli in his peculiar directing style: weird characters, odd mishaps, fates that meet, skim and loose each other.
A student in love with her philosophy professor, a disabled man seeking for his legs recovery, a young pop star desperate for a spiritual leader to meet.