Alessio Tosato is a thirty-year-old man who exploits his own body and loving capacity offering sympathy to the middle class and upper middle class women of the country town where he lives. His "advertising promoter" is Gino, a man that "organizes" what he has to do; Alessio is an ambitious man and wants to reach other results.