Diego is 23 and after his father’s early retirement, works in his father’s old job as a printer. He feels trapped and that his entire life has already been traced out. One day he receives a postcard from his friend Matteo and is intrigued by the picture on the postcard. The image torments him until he decides to give up his job and life and sets out on a journey to discover the place shown on the postcard. He reaches the town and while looking for his friend, Matteo, Diego that he is actually living Matteo’s life, frequenting Matteo’s friends and Diego realises that he does actually have the opportunity too create a life for himself and does not necessarily have to fit into a predetermined “slot”. This is the story of the search for a different dimension where there is room for dreams and visions.