Based on a children's book written by Michei Ende (Momo). Momo is a happy, carefree little girl. Always playing the most imaginative games with her friends.
Momo, together with the Master of Time and a magic turtle will eventually manage to recover the stolen time to give back to the world and to her friends. By the director of the wonderful animation "Lucky and Zorba", Enzo d'Alò, a new masterpiece of fantasy and animation.