Roberta and Marco - secretly in love with each other for months - try to convince their parents to spend their summer holidays in a "Club Village" at the seaside. And here they are, at the airport with their families, ready to leave for a wonderful holiday, to dive into the light blue water, to walk along desert sandy beaches.