Lorenzo, a 40-year-old psychologist, has a 13-year-old daughter named Giulia. Their home is immersed in the green countryside where Mary, Giulia's nanny is always waiting. Mary has been with them, practically from the time Giulia was born, when Lorenzo's wife died. Their days pass by with tranquility. Olga is the only blemish in his life. Olga is a truly bizarre woman, who wants to marry Lorenzo at all costs.