Aldo, Giovanni& Giacomo are three best friends who live in Milan and have the acting bug. Like the majority of actors however they are usually "resting" and do all sorts of jobs: Giovanni works as a living model in the window of one of Milan's department stores, Giacomo is a dubber and Aldo is an extra at the opera.