The symbolic title of a sentimental journey, a chronicle of a abandoned love. This film is also a compilation of all the things one should never do after having been abandoned by a loved one.. Piero C. is a successful television presenter with a lovely woman called Valeria. She is the most important woman in his life and he hopes to marry her in the very near future.