Daniel Montero is 17 years old. Every night he watches a TV programme conducted by his favourite porno star. And when he wins a prize draw – the prize being a night with Sabrina Love – he feels on top of the world.
It is through these people that he will get acquainted with the city, sex and love in the most unexptected ways.