Eight episodes that take place in eight Italian regions and that are inspired from real events that depict Italian’s relationship with sexuality. One of the stories includes a woman from a small village who with a 17 year-old school friend of her son runs away. Romeo, a worker at Fiat and full of racial prejudice, who falls in love with a black prostitute and, finally, with a group of young spies who prefer football to striptease.