Four young professionals and their bewildered prostitute friend live a double existence: work and convention of life, drugs and nightime follies. By mistake, before the departure for a vacation to Cuba, they have to pursue their lost baggage toward a Tuscan mental hospital. Here they will meet Arianna, destined to upset the equilibrium of the group.