1938. Andrea is a young conjurer, who works in provincial theatres and lives on the periphery of the law. Because of a bad mistake with the police, he must run away. He accepts a contract in Albania at the Grand Hotel Dajti, a hotel that takes its name from the mountain behind Tirana. He meets an Albanian girl, Sara, with whom he gets married. Together they give incredible illusionist shows for which he becomes famous.