The womaniser Angelo has a near manic obsession with women. He finds them everywhere: through chat-lines, classified ads, and at work. Angelo is a true Don Juan. He radiates a boy-like, innocent charm which sparks the appetite of women of all types and ages. Angelo has a weakness for immortalising his triumphs on snapshots and video, a ritual as established as all the dinners and erotic moments. In addition, Angelo keeps a detailed diary of the women's abilities and merits, as well as where and when an encounter takes place, and with whom. He eventually pays a high price for this compulsive need to keep a record of his escapades.