Larsen has three passions in life: growing rosemary, his agony-uncle show on Radio Misfit and racing his Matiz car. One day, Aldone, a male stripper and fish-seller calls iLarsen for a bit of advice about Silvia, the married woman he is in love with. Larsen's advice is "carpe diem" which Aldone promptly does and runs off with Silvia. Unfortunately, Silvia also happens to be the wife of Larsen's boss, Tommaso who is none too pleased with Larsen's gratuitous advice.