Sixteen-year-old Olivia is a troubled youth. It’s no surprise she comes from a dysfunctional family. Her father, Salvatore is violent and vulgar. He beats both Olivia and Franca, her mother. Thirteen-year-old Lilly is Olivia’s exact opposite. Lilly believes in fairytales and worships Grease's Olivia Newton John. Olivia and Lilly end up in the same class and soon become best friends.