A rich dentist spends his weekdays with his patients in his hightech studio and his weekends taking part in simulated battles. His wife, who accuses him of neglecting her, picks a fight with him and in a moment of rage, replaces one of his "toy" guns with a real one. He leaves on his regular weekend expedition and she is wraught with guilt and decides to follow him before anything bad can happen.