Andrea is 27, a university graduate and a number of girlfriends. He is full of hope but doesn't have any real prospects of changing his life. He has two best friends, his flatmate, Bart a lazy but extremely streetwise good-for-nothing, and Lucia, an Italo-Indian girl with a very complicated love life.
Andrea's life proceeds normally until he meets Dolores and they have a passionate affair that charges Andrea with the conviction that he can change his life. He realises that he can become an adult without necessarily losing the adolescent's love of life.