Bologna, a popular quarter, Pratello, a group of friends, a competition, an alcoholic competition. It is a marathon that will see fourthy participants that will run along the main street of the quarter. It’s an idea that was born during bar idle chatters, that slowly take shape, principally for Osvaldo, who is one of the four bar owner that organize the competition. Osvaldo wants to carry to the extremes what happens to him and to his customers every day in his bar: dabar (in Italian) paraphrasing Dakar.