The story of Celestino aka Ceghe and his strange relationship with his grandfather, and about his friendship with Bernie and Ceghe's love for Laura. Love is intertwined with friendship and the three share a relationship where there is no jealousy, rivality or envy. The three form a single cohesive unit and are better than a mere couple because their love and mutual attraction is compounded by their friendship.