Neto is a good-looking young guy experiencing an average Sao Paolo teenage life of alternative rock, road trips and a joint now and then.Neto would rather spend more time with his friends than at home with his overbearing parents. Feeling they can no longer control him, Neto’s parents trick their son into being admitted to a mental institution. Neto falls into the absurd system of cruelty and corruption of an archaic hospital bureaucracy.