One morning the industrialist Marcel is found stabbed in his room. Eight women are his potential murderers: His wife Gaby, his daugthers Suzon and Catherine, his mother-in-law Mamy, his sister-in-law Augustine, his sister Pierette, the cook Chanel and the maid Louise. The house is isolated in a snowstorm, the phone is dead and one of them has to be the culprit. Mutual suspisions reveal the various secrets in their lives.