A Neopolitan hustler named Antonello is living his life in Torino. He turns tricks as a transvestite, using the name Rosatigre, or more commonly, Rosa. His closest pal is Wanda, who exercises the same "profession" and, being his best friend, is also the incarnation of his feminine alter ego.