Sandro, a 50-year-old hard-core film producer has experienced the ups and downs of life. His greatest treasure is his 17-year daughter, Luce whom he only manages to see sporadically. Xavier is the chief of police and a traditionalist. His son, Jorge is his exact opposite. Angelino manages a bar. His aspirations are simple ones: he wants a house and a garden for him and his family. Amnesia is Ibiza's premiere disco and plays a fundamental role in this film.