Rome, 31 May 2001. The final of the Champions League at the Olympic Stadium. She has been forced to go along, he had no choice, one has been recognised, another escapes, and without the last person, things come to a standstill. A football game which intertwines the lives of a group of people who are not connected to each other in any way. The stadium turns into a modern Greek theatre, in which five dramas develop by chance, and in the space of just a few minutes, fade away.