Four young men from southern Italy, dreaming of an easy way to get rich and solve their precarious and erratic lives, reach distant Germany full of hope , but the information they had been given concerning the way to rob a rich family's villa proves to be erroneous. The possibilities for remedying this failure are scarce: either going back home at their comforting but miserable place, or following the path of adventure, the thrill of the unexpected.