Salvo and Valentino live a life of irregular jobs and evenings at the pub with their friends. Unexpectedly this life of bliss turns into a nightmare: brawls, chases, unidentified objects, the secret service. The way of life of our two protagonists must be drastically changed to stop this chain reaction which is dragging them into an unpleasant reality.