A day in the life of Ahmed, an Albanian who lands with his family on the coast of Puglia and ends up an accidental tourist in a holiday village. Ahmed is a strange guy who speaks the language of the Italian TV commercials that he saw back in Albania. Everyone mistakes his simplicity for great wisdom, to the extent that many people in the village look on him as a sort of guru.