Viktor, a young guy who's attending the last year at Senior High school, is worried about his girlfriend, Anja. She's two years older than him and she has just landed her first proper job at an advertising company. Life is going to separate them. Viktor finds out that love isn't so easy when your girlfriend is suddenly a grown-up...