Daniel is 19-years-old and finally has his high school days behind him. After a wonderful summer vacation, he is back in town and ready for life to start happening. Things start out alright, but all his shots seem to backfire. His father organized a boring community service job for him at the church, and his reunion with the love of his life, Luca, was a disaster.