Kira is discharged from a psychiatric ward suffering from a manic disorder. Her husband and her are in their mid-30s and have enjoyed a good life with a big house, an expensive car and two wonderful kids. Now all she yearns for is her profound desire to live up to expectations and comply with the demands placed on her as a mother and wife. She desperately wants to succeed, but fails. Time and time again she breaks the rules and creates scandals.