David was born in the Azores. At a young age, he emigrates with his parents to the United States. At 24, he is in New York, when he is suddenly convicted of a crime that he hasn’t committed and is repatraited to the Azores. Now he has the felling of bieng exiled in his native town, and decided to take a risk and return to the United States?