A combative office-worker is recollecting signatures. People are not allowed to smoke in the building, so he wants to ask the bosses to habilitate a smoking room. It seems logical and his colleagues praise the initiative. But actually what comes next reveals the fierce individualism, selfishness and cowardice that each one hide under their white collar.