Kamilla, a young Danish girl leaves for Las Vegas to get married. During the ceremony she changes her mind and runs away. She is picked up by Rock, a 40 years-old motorcyclist. During the trip, Rock has been carrying a mysterious package, and shortly before arriving in Seattle, Kamilla finds out what the package contains.